Cell Lloret

Al mes de setembre de 1998, vam emprendre un repte: crear i donar forma al Centre d’Estudis de Lloret de Mar, un centre de formació no reglada especialitzat en les llengües, amb un objectiu molt clar: poder fer de les llengües una eina pràctica de comunicació, amb un llegat de molts anys d’estar en contacte amb els alumnes a nivell particular.

Com a objectius més específics, ens plantegem el repte que l’alumne pugui arribar a dominar i comprendre la llengua tant a nivell oral com escrit, i arribi a passar un examen oficial que acrediti aquests coneixements en cadascuna de les llengües que estudiï.

Lloret és un dels centres turístics més importants del nostre territori, on la diversitat de llengües és una riquesa que hem d’aprofitar i dominar per donar un bon servei als nostres visitants. Aquest també és un dels objectius del projecte del Centre.

Cell Lloret

Al mes de setembre de 1998, vam emprendre un repte: crear i donar forma al Centre d’Estudis de Lloret de Mar, un centre de formació no reglada especialitzat en les llengües, amb un objectiu molt clar: poder fer de les llengües una eina pràctica de comunicació, amb un llegat de molts anys d’estar en contacte amb els alumnes a nivell particular.

Com a objectius més específics, ens plantegem el repte que l’alumne pugui arribar a dominar i comprendre la llengua tant a nivell oral com escrit, i arribi a passar un examen oficial que acrediti aquests coneixements en cadascuna de les llengües que estudiï.

Lloret és un dels centres turístics més importants del nostre territori, on la diversitat de llengües és una riquesa que hem d’aprofitar i dominar per donar un bon servei als nostres visitants. Aquest també és un dels objectius del projecte del Centre.

Els nostres objectius

Objectius que perseguim dia a dia:

  • Comunicar-se oralment tenint cura de la pronunciació i l’entonació.
  • Saber fer un ús efectiu de la llengua en diferents situacions quotidianes.
  • Mostrar facilitat per llegir i comprendre diferents textos adaptats a l’entorn, i saber expressar-se.
  • Utilitzar vocabulari específic, segons el nivell, per a l’expressió oral i escrita.
  • Adoptar actituds i aptituds adequades vers l’estudi de les diferents matèries i llengües.

Filosofia pedagògica

Centre d’Estudis de Llengües

 

Hem creat un projecte al voltant de la persona i l’entorn de l’alumne, basat en uns principis educatius i pedagògics:

  • L’aprenentatge d’una llengua forma part d’un procés cognoscitiu i de socialització fonamental en el conjunt plurilingüe i multicultural del món.
  • Entenem la formació en un àmbit global, sabent fer un ús efectiu de la llengua en les diferents situacions quotidianes.
  • La persona com a tal en el Centre, i els objectius individuals de cadascun, són les principals fites a aconseguir.
  • La disciplina, la constància i la perseverança en l’aprenentatge de la llengua són un creixement interior de la mateixa persona.
  • Una atenció personalitzada i un ambient preparat per a la bona atenció de l’alumne són una de les prioritats diàries.

Estàs preparat per dominar un nou idioma?

El nostres compromís

amb la Qualitat

La Direcció del Centre té com a objectiu que la qualitat dels serveis que ofereix sigui un fidel reflex de les expectatives de cada alumne, assegurant així l’èxit a mitjà/llarg termini del centre. Per això, estableix, declara i assumeix els següents principis:

  • Treballar bé i millorar contínuament

  • Implementar mètodes adequats a l’aprenentatge dels alumnes i un tracte individualitzat a cadascun dels alumnes.

  • Complir amb la normativa aplicable al nostre sector

  • La Qualitat final del curs és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de PREVENCIÓ, DETECCIÓ, CORRECCIÓ i MILLORA CONTÍNUA durant tot el cicle del curs.

  • La QUALITAT és una tasca comú a totes les àrees del centre. Cada empleat del centre és responsable de la Qualitat de la seva feina.

  • La Direcció de qualitat és responsable d’IMPULSAR la implantació de la política i els objectius de qualitat, comprovant la seva execució mitjançant controls, verificacions i auditories.

El nostres compromís

amb la Qualitat

La Direcció del Centre té com a objectiu que la qualitat dels serveis que ofereix sigui un fidel reflex de les expectatives de cada alumne, assegurant així l’èxit a mitjà/llarg termini del centre. Per això, estableix, declara i assumeix els següents principis:

  • Treballar bé i millorar contínuament

  • Implementar mètodes adequats a l’aprenentatge dels alumnes i un tracte individualitzat a cadascun dels alumnes.

  • Complir amb la normativa aplicable al nostre sector

  • La Qualitat final del curs és el resultat de les accions planificades i sistemàtiques de PREVENCIÓ, DETECCIÓ, CORRECCIÓ i MILLORA CONTÍNUA durant tot el cicle del curs.

  • La QUALITAT és una tasca comú a totes les àrees del centre. Cada empleat del centre és responsable de la Qualitat de la seva feina.

  • La Direcció de qualitat és responsable d’IMPULSAR la implantació de la política i els objectius de qualitat, comprovant la seva execució mitjançant controls, verificacions i auditories.

La nostra millor referència

Aquestes són algunes de les empreses per les quals hem treballat:

La nostra millor referència

Aquestes són algunes de les empreses per les quals hem treballat: